PoikkeamaVelho® mahdollistaa nopean reagoinnin erilaisiin tapahtumiin, palautteisiin ja poikkeamiin.
PoikkeamaVelhon avulla onnistuu
Reagoi nopeasti poikkeamiin
PoikkeamaVelhon käyttö mahdollistaa poikkeamien kirjaamisen kentältä mobiililaitteella niin, että työntekijä voi avata uuden poikkeaman joko yrityksen määrittelemän luokituksen mukaan tai sitten vapaamuotoisesti. Mobiililaitteesta voidaan tallentaa valokuvia ja täydentävää tekstiä. Poikkeamien luontia voidaan helposti hyödyntää myös työturvallisuuspuutteiden raportointiin. Avatuista poikkeamista voidaan lähettää automaattisesti tieto vastuuhenkilölle sähköpostilla tai SMS-viestillä.
Reklamaatiot
Mikäli todettu poikkeama aiheuttaa reklamaation, voidaan niiden käsittely hallinnoida PoikkeamaVelhossa yrityksen oman määrittelyn mukaisesti. Järjestelmä mahdollistaa vastuuhenkilöiden allokoinnin ja muistuttaa heitä avoimista tehtävistä. Reklamaation käsittely voidaan julkaista myös nettisivulle, jolloin myös yhtiön ulkopuoliset osapuolet, kuten alihankkijat, voivat seurata käsittelyä tai tarvittaessa päivittää tietoja omalta osaltaan. Reklamaatioista voidaan muodostaa valmiilla työkaluilla raportteja, joista saadaan tarkkaa seurantaa syiden, osapuolien, kustannusten jne. osalta.
Helppo tapahtumien hallinta
PoikkeamaVelho on räätälöitävissä oleva ympäristö, joka mahdollistaa myös muiden kuin poikkeamien tai reklamaatioiden seurannan. Kysy lisää meiltä!
KuljetusVelhon ja TilausVelhon avulla toimitettujen lähetysten määrä:
Referenssit
Varaa esittelyaika
Oletko kiinnostunut kuulemaan lisää siitä, minkälaisia hyötyjä TilausVelhon
käyttöönotto voisi tuottaa sinun yrityksellesi?
KuljetusVelhon® käyttäjänä siirryt sähköiseen liiketoimintaan sekä reaaliaikaiseen kuljetusten hallintaan helposti ja nopeasti
PoikkeamaVelho® mahdollistaa nopean reagoinnin erilaisiin tapahtumiin, palautteisiin ja poikkeamiin.
You must be logged in to post a comment.